Made by Klara

Smile just because you deserve to!

mycket på G

Publicerad 2014-01-15 20:38:00 i vardag,

hej bloggen! ett tag sen jag la upp något här nu, och som vanligt blir jag mest sugen på att göra det när jag har 500 andra saker som egentligen är viktigare att göra. Till exempel tentaskrivning och körkortsplugg... 
Mycket har hänt sen senast, jag har fyllt 20år (fortfarande inte varit på systembolaget och handlat dock, föredrar danmark) haft en awesome 20årsfest, piercat tungan som jag skrev om i det förra inlägget, det har varit nyår och nu sitter jag här!
Fastnat med ca 1000 ord kvar på min hemtenta om sociologi och ungdomsbrottslighet, har en vecka kvar till uppkörningen och får fortfarande mkt skäll från körläraren varje gång... nämnde jag att på måndag börjar även en ny skoltermin (innebär nya läxor) och jobb står också på schemat. Hur ska detta gå?! tar jag mig ur detta någotsånär nöjd så kommer jag vara lycklig!
nä, nu ska jag återgå till att gräva ner mig i teorier om sociala band och stämpling, så kanske jag kan lägga mig innan det blir ljust igen!
  kram!
 
 

Kommentarer

Postat av: YOKIO

Publicerad 2014-01-15 21:08:08

You go girl! Det löser sig, jag lovar! Du är smart, duktig och ambitiös. Å btw du är riktigt snygg som brunett! Å en sak till diggar dina brillor! =)
Kraaaam

Svar: ååh tack så mycket det värmer verkligen!! Jag bara håller tummarna och hoppas på att turen är på min sida när jag gjort vad jag kan haha ;) tackar B-)
Klara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

The things we left unsaid are only taking space up in our head.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela