Made by Klara

Smile just because you deserve to!

Lättnaden

Publicerad 2014-01-17 15:28:46 i vardag,

Nu har plötsligt det tjocka lagret av stressfaktorer blivit tunnare!! Fick reda på resultatet på psykologiprovet och det var godkänt! Trodde ärligt talat inte det så de ska jag leva på hela helgen hehe :)) 


Hemtentan när också inlämnad, återstår att se hur det ska gå med den! Har inte fått skäll av körläraren nu på två dagar så även det ser liiiite ljusare ut :) nu ska jag plugga teori och köra i helgen så KANSKE jag har körkort i nästa vecka. Känns rätt bra nu. Ska sätta mig och titta på nån ny serie i väntan på nya game of thrones säsongen (!!!). Trevlig helg ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

The things we left unsaid are only taking space up in our head.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela