Made by Klara

Smile just because you deserve to!

love makes the ride worthwile

Publicerad 2014-02-16 21:57:10 i

jaha nu har redan helgen tagit slut igen! fy vad fort det går..
Den började i alla fall med en fredag som också var alla hjärtans dag! vilket för mig betydde skola från 9-12 och sen jobb från 14-22! MEN när jag kom hem möttes jag av en stor kram, en ros och ett gulligt "jag älskar dig" från min fina pojkvän, som tillsamans med min mamma dukat fram mackor och te tills jag kom hem! så det blev ändå kärlek på hög nivå som jag inte riktigt hade förväntat mig hihi ^^
 
Själv hade jag stått hela torsdagskvällen och bakat och dekorerat kärleksmuffins till mina käraste, som jag hoppas att de uppskattade :) annars har vi haft svårt att hitta aktiviteter till helgen, vad fan ska man göra när vädret är skit och man är trött på att gå på väla?? efter man har legat i sängen halva dagen så kryper det ju i hela kroppen och man känner verkligen hur man vill göra något som gör att dagen inte gått till spillo... men ja, tips på det tackas och tas emot hjärtligast i alla fall.
 
Nu ska jag se på några avsnitt av sista säsongen av lie to me, kanske dricka lite te och sen förmodligen fila lite på hemtentan jag ska skriva i veckan. inte så svåra frågor men inte alls specifika, så gissar på att det blir en jäkla utmaning ändå.
 
Hoppas ni andra också fick lite kärlek i någon form i helgen! take care :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

The things we left unsaid are only taking space up in our head.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela