Made by Klara

Smile just because you deserve to!

God said I need somebody strong enough to pull sleds and find bombs, yet gentle enough to love babies and lead the blind. Somebody who will spend all day on a couch with the resting head and supportive eyes to lift the spirits of a broken heart. So God made a Dog

Publicerad 2014-02-17 10:00:00 i

Som många vet så håller jag på att spara pengar och låta tiden gå tills jag kan göra den stora tatuering som jag planerat. Men den kommer att vara mycket dyr, kommer vara mycket ont, kommer ta tid tills jag överhuvudtaget får en tid hos tatueraren till at göra den och när jag väl fått det så kommer det att ta några sittningar med någon månads mellanrum. så ja. Under tiden funderar jag på och blir mer och mer säker på en liten grej jag vill tatuera in innan dess. Ett tassavtryck.
Jag saknar att ha hund så otroligt mycket, varje dag. Så mycket kärlek jag fått genom åren av dessa underbara varelser alltså. så förmodligen innan sommaren kommer det att sitta ett tassavtryck på lägre baksidan av mitt lår för att hedra och uppskatta denna villkorslösa krlek, som jag tror och hoppas att jag kommer att få uppleva snart igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

The things we left unsaid are only taking space up in our head.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela