Made by Klara

Smile just because you deserve to!

Detox?

Publicerad 2014-02-11 01:02:31 i

Har funderat lite och googlat lite och tror att jag slutligen ska göra en liten avgiftning av mig själv, en såkallad detox. Det jag har bestämt mig för innebär att under fem dagar kommer jag endast äta vegansk (?) och ekologisk kost i flytande form.. fullt av vitaminer och antioxidanter osv! Yeah.
 
MENdet sägs att man kommer att må ganska dåligt under tiden, vara hungrig, och det man väl får äta låter inte så himla gott asså.... så frågan är; kommer jag att kunna genomföra detta? är det värt det? Jag som älskar godsaker, mat, kött och ja typ allt det som man inte får äta.. gillar ju inte ens grönsaker typ!
plus att jag blir sjukt grinig när jag är hungrig.
SÅ, jag behöver tips! någon som har testat det innan? något jag behöver tänka på eller något förslag till motivation? funkar det, är det värt fem dagar utan riktig/god mat?
Har valt ett program med endast flytande föda är simply för att jag kan vara lat. jag kommer inte att orka stå och laga mat med konstiga ingredienser utan kött osv till bara mig själv varje dag, då kommer jag hellre att svälta och det är ju inte så smart.
 
tips på detta mottags tacksamt, har inte bestämt riktigt när eller ens om än men är sjukt sugen! i så fall kanske det kommer upp lite före/efterbilder eller något annat roligt om vad jag tänker om det. look out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

The things we left unsaid are only taking space up in our head.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela