Made by Klara

Smile just because you deserve to!

Klänningar....

Publicerad 2010-06-23 19:06:58 i

Som jag har sagt tidigare har jag en stor förkärlek till klänningar, sånär jag var i Malmö hade jag väldigt svårt att hålla fingrarna borta från att prova.!
'
Det är ju inte så att dessa klänningarna var himla snygga på nåt sätt, höll mig borta från att prova de riktigt snygga eftersom jag ändå inte kan köpa dem..  men jag bara älskar klännigar! använder dem dock aldrig... :(
'
Men när jag och Amanda var på Zara i malmö så mådde jag riktigt dåligt.
där va så himla mycket fina saker som jag bara ville prova och köpa, men som jag inte hade råd till! illa!
men för skojs skull tog jag en söt klänning och provade den. och efteråt mådde jag bara så jävla bra!
DEN SATT SKITFULT! :D
heheheh, jag som räknade med att den skulle va fin på och att jag skulle må dåligt över att inte kunna köpa den. men icke, hihi :D så slapp jag den ångesten ;D
Den fula klänningen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

The things we left unsaid are only taking space up in our head.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela